הוארך מעצר המחבלים שביצעו אתמול פיגועי דקירה

בנצי לייזרוביץ No Comments on הוארך מעצר המחבלים שביצעו אתמול פיגועי דקירה

הוארך מעצרם של המחבלים בני 13 ו- 14 שביצעו אתמול פיגועי דקירה בירושלים. בנוסף הוארך מעצרו של חשוד בניסיון דריסת לוחמי מג״ב בפעילות מבצעית במ.פ שועפאט

צילום: Jamal Awad/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני זמן קצר הוארך בבימ״ש השלום בירושלים מעצרו של המחבל שביצע אתמול בערב את פיגוע הדקירה באוטובוס במעבר מ.פ שועפאט- פיגוע שבו נפל לוחם מג״ב סמ״ר אסיל סואעד ז״ל. לאחר מעצרו, המחבל, בן 13 תושב מ.פ שועפאט, נלקח לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. היום הוארך מעצרו בבימ״ש בששה ימים, עד לתאריך 19.2.

פעילות כוחות המשטרה ומג״ב אמש בזירת הפיגוע במעבר מ.פ שועפאט

video
play-sharp-fill

כמו כן הוארך היום בצהריים מעצרו של המחבל שביצע אתמול אחה״צ פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים ונעצר ע״י שוטרי מחוז ירושלים כשהוא מסתתר בהר הבית. בעקבות הפיגוע נפצע צעיר עובר אורח באורח קל. לאחר מעצרו המחבל, בן 14 תושב מ.פ שועפאט, נלקח לחקירה במרחב דוד. היום הוארך מעצרו בבימ״ש השלום בירושלים בששה ימים, עד לתאריך 19.2.

פעילות כוחות משטרה ומג״ב היום במ.פ שועפאט. צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, הוארך אחר הצהריים גם מעצרו של חשוד בניסיון דריסת לוחמי מג״ב אמש במ.פ שועפאט, במהלך פעילות שבוצעה לאחר פיגוע הדקירה שהתרחש במעבר כמה שעות קודם לכן. עפ״י החשד החשוד לא נענה לקריאת הלוחמים לעצור את רכבו, הסיט את הרכב והמשיך בנסיעה לעבר כוח מג״ב, ונוטרל בירי שבוצע בתגובה. החשוד, תושב מ.פ שועפאט, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וחקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז ירושלים. היום הוארך מעצרו בבימ״ש השלום בירושלים בששה ימים, עד לתאריך 19.2.

מהמשטרה נמסר: "במסגרת פעילות משטרתית מוגברת המתבצעת במזרח ירושלים בימים אלו, משטרת ישראל תמשיך בפעילות מבצעית ובחקירות הפיגועים עד למיצוי הדין עם כל המחבלים שנעצרו והמעורבים בפיגועים שבוצעו כלפי אזרחים וכוחות הביטחון".



0 תגובות